Search results

  1. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    won't work. these pacific ships are almost all larger than panamax ships. they would have to go all the way around the horn of argentina.
  2. Soon to be 2022 Mach 1 owner!

    lol 'soon' :crackup::crackup::crackup: but welcome to the club! I am sure you will love the car, honestly. As I am sure I will...if it ever arrives.
  3. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    yeah, there is some component they are completely out of and is currently sitting on a ship outside california and they have no idea when it will get unloaded and arrive.
  4. Is my HP spoiler coming off?

    thats ridiculous ford. seriously, wth?
  5. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    wait, so...december??
  6. Is my HP spoiler coming off?

    screwed. with how much downforce they provide, adhesive would never work.
  7. American made bugle

    exactly what I was looking for, thank you.
  8. American made bugle

    anyone know where I can find a bugle that is made in America? G scale, for reveille and taps, scouting.
  9. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    does it matter? no. Would I prefer to know specifics? Yeah.
  10. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    guessing there is a container on a boat off of the CA coast that is full of rear diff coolers or something else that is Mach specific and Ford can't build any more until that container makes it to Flat Rock.
  11. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    I am getting really concerned tbh. I really do want this car, but this wait is problematic for a number of reasons.
  12. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    So, I never received an email pushing my car back from 03NOV to 28NOV. I only know because I called FP when all the other HP orders got pushed last week.
  13. Rear Seat Delete Pics

    I would have liked too. but I will occasionally have to have my wife and son in the car, so that was a no for me. a fold down like the 71 cars had as an option would've been nice though.
  14. Post Your Mach 1 Pictures

    what is going on here:
  15. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    HA HAHA HA! (silly 4 week delay the HPs just got slapped with)
  16. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    I'd say buy a beater, but even those are costing alot atm. I have a F-250 I can sell for about 12k, 2006 diesel. or a 2002 F-150 for 500, you gotta come get that one, it'll need some work to work right lol. (battery, O2 sensor...driver door/cab is f'ed, not repairable to look nice, but can...
  17. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    that just means discounting!
  18. Who’s Ordered a 2022?

    @[email protected] workin' super late lol.
  19. Official Mach 1 Order Tracking Thread

    Zach has assured me of the same, but Ford is cancelling orders with Vins on Broncos and rescheduling them as priority 2022s with new Vins. I have no interest in a 2022 Mach 1, or rather, much less interest in a 2022 Mach 1. Maybe @Thumpa will sell me his if that happens, even if it isn't quite...
  20. Today's T-Shirt design at Blipshift

    I am gonna add here, since this thread is back up. It does ignore the 5th Mach 1 version, and rightfully so, the 74-78....
Advertisement
Top